یکی از انواع گیاهانی است که در خانه ها نگه داری می شود، کاکتوس ها خود نیز انواع مختلفی دارند که یکی از نوع آن کاکتوس سنگی یا لیتوپس است، فروش ‏کاکتوس سنگی در مرکز اصلی خرید آن انجام می شود و علاقمندان می توانند به مرکز خرید ‏کاکتوس سنگی در سایت مراجعه کرده و کاکتوس سنگی مورد علاقه خود را انتخاب کند، بسیاری از مرکز خرید جهت جلب رضایت مشتری این کالا را با قیمت باورنکردنی و کیفیت مطلوب ارائه می دهند.

مرکز خرید کاکتوس سنگی

روش قلمه زدن کاکتوس سنگی

روش قلمه زدن کاکتوس سنگی ‏ل‏ی‏توپس‏ ‏گیاهی با رنگ های متنوع که ‏به‏ اسم ‏معمول‏ کاکتوس سنگی و یا‏ سنگ زندگی نیز معروف است‏. کاکتوس سنگی ‏در ‏نواحی‏ دشت ها‏ی ‏سنگریزه ا‏ی‏ ‏می روید و در این مناطق ‏یافت می‏ شوند و هماهنگی شدیدی‏ ‏میان‏ رنگ ها‏ی‏ ‏این کاکتوس‏ با زیستگاه خود‏ دارد ‏این کاکتوس سنگی‏ شباهت بسیار زیادی به سنگ‏ ریزه ها را دارند‏ ‏به طوری که‏ تا زمانی که گل نداده اند تشخیص آن‏ از سنگ های اطراف آن سخت است‏.

گل رز بنفش متعلق به خانواده گل سرخیان است. این گیاهان در بخشهای وسیعی از کره زمین پراکنده هستند و از لحاظ نحوه رشد و شکل بوته و تولید گل به انواع رزهای مینیاتوری، پاسیویی، هیبرید چای، فلورینبدا، درختچه ای، بالا رو و رونده تقسیم می شوند.

از آغاز تاریخ ، گل رز تهران بیش از همه گلها در قلب بشر جای گرفته و از وقتی که مردم از زیبایی گل ، آگاهی یافته اند ، گل سرخ یک سرو گردن از آنها بلند تربوده است. گل سرخ میراث بزرگی از افسانه وتاریخ را به همراه دارد .

ل‏ی‏توپس‏ ها‏ از گیاهان محبوب محسوب می شوند و طرفداران زیادی در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است ولی با این حال نگهداری و پرورش این نوع کاکتوس به مراتب سخت تر از دیگر کاکتوس ها می باشد.‏می توان این گیاه را ‏از طریق کاشت بذر‏ ‏تکثیر کرد‏ ‏و یا از طریق تقسیم بوته ‏قلمه زد‏. گل ‏کاکتوس سنگی عقیم ‏است‏ و ‏توانایی‏ خود گرده افشان‏ی‏ ‏را ندارد‏.‏به همین دلیل باید‏ زنبور ها ‏این گیاه ‏را با گل‏ ‏ها‏ی‏ ‏دیگر ‏گیاهان گرده افشانی کنند‏.‏

کاکتوس سنگی ‏در اول پاییز گل می دهد و وقتی ‏که‏ گیاه موفق به‏ گل دادن شد‏ می توانید در روز چهارم گلدهی که ‏کلا گلده‏ی‏ در حدود‏ ‏یک هفته‏ به‏ طول می انجامد، می توانید‏ آن‏ ‏را با ‏به وسیله برس‏ گرده افشانی نمایید‏ و بعد از‏ گذشت‏ چند هفته کپسول بذر را مشاهده می کنید. حال بذر را جدا کنید و آن را ‏در بهار یا پاییز‏ بکارید‏ و گیاه خود را تکثیر کنید. ‏راه دوم‏ هم این است‏ هر پایه کاکتوس را‏ در فصل خواب گیاه یا در ابتدای فصل رشد گیاه تقسیم کنید سپس‏ پایه ها را در گلدان‏ ‏هایی جدا ‏بگذارید‏.

قیمت مناسب کاکتوس سنگی

قیمت مناسب کاکتوس سنگی

قیمت مناسب کاکتوس سنگی بر اساس معیارهای خاص سنجیده می شود که حین خرید باید آنها را مد نظر داشت. ‏شما می توانید برای اطلاع از قیمت کاکتوس سنگی به سایت فروشنده مرجع مراجعه نمایید.‏

در این سایت ‏فروش کاکتوس سنگی ‏با قیمت های مناسبی انجام می شود و ارسال به تمام شهرها به صورت کاملا سالم امکان پذیر است. ‏برای اطلاع از سایز و اندازه گلدان و کاکتوس ها سری به سایت مرجع فروش بزنید. ‏

همچنین برای خرید کاکتوس سنگی با قیمتی مناسب و کیفیت حفظ شده می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و کاکتوس مد نظر خود را سفارش دهید.‏ کاکتوس سنگی در اولین فرصت سالم به دست شما خواهد رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *