کاکتوس کلکسیونی یکی از شیک ترین و بادوام ترین نوع کاکتوس های موجود جهت نگهداری است. فروش زیباترین کاکتوس کلکسیونی گران قیمت در نمایندگی ما برای تمامی خریداران از اقصی نقاط کشور با بالاترین درجه کیفیت و بلندترین ارتفاع کاکتوس هم اکنون صورت می گیرد اکنون می توانید خرید کاکتوس کلکسیونی با سالم ترین ژنتیک را به سرانجام برسانید.این نمایندگی پاسخ گوی بیست و چهار ساعته سفارشات شما عزیزان می باشد.

فروش زیباترین کاکتوس کلکسیونی گران قیمت

اندازه استاندارد کاکتوس کلکسیونی

اندازه استاندارد کاکتوس کلکسیونی کاکتوس کلکسیونی با گلدان، ارتفاعی استاندارد حدود ۲۶ سانتی‌متر و عرضی ۱۲ سانتی‌متر دارد. نکته قابل توجه در آبیاری کاکتوس ها برای افزایش ارتفاع استاندارد آبیاری لازم آن است تا به اندازه استاندارد خود برسد نه خیلی زیاد باشد که باعث متورم شدن و ترکیدن گیاه گردد و از ارتفاع آن کاسته شود و نه خیلی کم باشد که گیاه به حداکثر رشد خود نرسد.

گل رز بنفش متعلق به خانواده گل سرخیان است. این گیاهان در بخشهای وسیعی از کره زمین پراکنده هستند و از لحاظ نحوه رشد و شکل بوته و تولید گل به انواع رزهای مینیاتوری، پاسیویی، هیبرید چای، فلورینبدا، درختچه ای، بالا رو و رونده تقسیم می شوند.

از آغاز تاریخ ، گل رز تهران بیش از همه گلها در قلب بشر جای گرفته و از وقتی که مردم از زیبایی گل ، آگاهی یافته اند ، گل سرخ یک سرو گردن از آنها بلند تربوده است. گل سرخ میراث بزرگی از افسانه وتاریخ را به همراه دارد .

آبیاری بیش از حد  یکی از علل مرگ کاکتوس‌ها و کاهش ارتفاع استاندارد آنها می باشد. کاکتوس  آب را برای ادامه حیات در فصول خشک در خود ذخیره می کنند. حالا وقتی که شما در خانه از کاکتوس نگهداری می کنید و به آن بیش از حد نیاز آب می دهید این مشکلات برای کاکتوس پیش می آید و ترک خوردگی بدنه ایجاد شده، پوسیدگی پایین تنه و ریشه کاکتوس و لکه های قهوه ای پدیدار خواهد شد و ‌رشد استاندارد صورت نخواهد گرفت. وقتی که ما به کاکتوس بیش از حد آب دهیم کنترل این آب جذب شده برای کاکتوس سخت می شود و کاکتوس از یک یا چند جا ترک می خورد.

کاکتوس کلکسیونی برای رشد نیاز به هوای  تازه و سالم دارد تا سلامت آن به طور کامل حفظ شود و دمای مناسب برای رشد استاندارد از هشت تا پانزده درجه سانتی گراد متغیر است.

بهتر است بدانید کاکتوس‌ها در فصل زمستان رشدی نداشته ولی این دلیلی بر کاهش نور کاکتوس‌ها نمی‌شود اغلب دیده شده است که گلدان‌های کاکتوس را برای جلو گیری از سرما زدگی در زمستان به محیط بدون نور در خانه انتقال می‌دهند که کار بسیار اشتباه است و باید حتی در فصل زمستان نیز نیاز نوری کاکتوس تأمین شود. البته مانند فصل رشد نیازی به نور کامل و چند ساعته نیست. جهت رسیدن به رشد استاندارد در فصل بهار،در زمستان از کود دهی کاکتوس خودداری کنید

خرید بزرگترین کاکتوس کلکسیونی ایران

خرید بزرگترین کاکتوس کلکسیونی ایران کاکتوس کلکسیونی ایران در ردیف مقاوم ترین نوع کاکتوس ها با شکل ظاهری بسیار زیبا قرار گرفته است.خرید بزرگترین کاکتوس کلکسیونی ایران در گلخانه مجازی ما از طریق این راه ارتباطی هم اکنون صورت می گیرد. این گل های بسیار جذاب تحت شرایط مراقبتی کاملا استاندارد نگهداری و رشد دهی شده اند و از ژنتیک بسیار سالمی برخوردارند. هم اکنون سفارش خود را به ثبت برسانید.این نمایندگی بهترین کاکتوس کلکسیونی بزرگ را که با روش های کاملا اختصاصی و بهداشتی پرورش یافته اند به بازار عرضه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *